نشست هم اندیشی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی

نشست هم اندیشی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی استان هرمزگان با حضور انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شرجی، انوشیروان پیشدار در ابتدای این نشست عنوان کرد: در بحث بازی های رایانه ای با توجه به اینکه بیشتر این بازی ها از فضای حقیقی به فضای مجازی سوق پیدا کرده است و از آنجایی که پشت برخی از این بازی ها اهدافی دنبال می شود که گاها مخرب و بدآموزی دارد لذا دستگاه های متولی به دنبال ترویج بازی هایی هستند که متناسب با فرهنگ و اقلیم ما باشد.

انوشیروان پیشدار بیان نمود: از طرفی دیگر بازی ها باید به روز و دارای تکنولوژی جدیدی باشد که برای آن جام هایی تعریف کردند مانند بازی های رایانه ای که از طریق آن افراد مستعد جهت همکاری و تولید شناخته شوند.

شایان ذکر است: در این جام نهم بازی های ویدئویی به همت بنیاد بازی های رایانه در استان هرمزگان از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه در پارک  علم و فناوری بصورت فیفا و بازیکو برگزار خواهد شد.

گفتنی است: علاقه مندان جهت ثبت نام در سراسر کشور می توانند با ورود به سایت Baazico.ir و یا با شماره تلفن ۵۸۱۲۹-۰۲۱ تماس برقرار نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید