ثبت نام ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد

معاون فرهنگی و رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تمدید ثبت نام ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و همچنین آغاز نهمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب خبر داد.
به گزارش شرجی، محمد میردادی معاون فرهنگی و رسانه و تبلیغات اداره کل  با بیان اینکه جام باشگاه های کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

در ابتدا مربیان باشگاه های کتابخوانی با شرکت در کارگاه های آموزشی مجازی علاوه‌ بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیارهای انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفت‌وگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

میردادی ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور را ب

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید