استاندار هرمزگان: روایت مکتوب از دفاع مقدس و وصایای شهدا گنجینه‌ای برای آیندگان است

استاندار هرمزگان در آیین گشایش رسمی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: روایت مکتوب از دفاع مقدس و وصایای شهدا گنجینه‌ای برای آیندگان است.

به گزارش شرجی، مهدی دوستی در آیین گشایش رسمی هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان که عصر روز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برگزار شد، گفت: روایت مکتوب از دفاع مقدس و وصایای شهدا گنجینه‌ای برای آیندگان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه فرهنگ و ادبیات فارسی و دینی ما ایرانیان یکی از غنی‌ترین فرهنگ های جهان است، افزود: این امر نشان‌ دهنده‌ حاکمیت عقل و دانش در امور زندگی ایرانیان در گذشته بوده است.

وی با اشاره به چهره‌های درخشان ادب و فرهنگ ایران افزود: مطالعه‌ کتاب به صورت فیزیکی از حلاوت و شیرینی خاصی برخوردار است و قابل قیاس با مطالعه‌ی نوشتار در فضای مجازی نیست.

مهدی دوستی با بیان اینکه بسیاری از استراتژیست‌های جهان مطالعه‌ تاریخ را به عنوان امری مهم قلمداد می‌کنند، گفت: کتاب خواندن امری است که به انسان‌ها عمق و وسعت فکر و تحلیل می‌بخشد و هیچ انسانی بی‌نیاز از مطالعه نیست.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاهای واقع در سه راه جهانبار بندرعباس در حال برگزاریست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *