• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • جلسه نشست مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه نشست مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مدیران آموزشگاه های آزاد هنری(هنرهای تجسمی) با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن رودکی برگزار شد.

به گزارش شرجی، اسمعیل جهانگیری ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر بیان نمود: سه اصل نظارت، هدایت و حمایت از اصول مهم وزارت ارشاد است و ما نسبت به صنوف و مراکز مختلف وابسته به وزارتخانه را با همین نگاه دنبال می کنیم و نگاه ما به همه مراکز زیرمجموعه نگاه اعتدالی و جامع است و نسبت به آنها احساس مسئولیت داریم و حمایت ها بصورت مادی و معنوی است.

جهانگیری بیان کرد: بازدیدها را بصورت جدی در دستور کار قرار خواهیم داد تا بتوانیم آموزشگاه های فعال و نیمه فعال را شناسایی و نسبت به رفع مشکلات و نواقص موجود در آموزشگاه های و موسسات اقدام کنیم و آموزشگاههای غیرمجاز را در صورت عدم پیگیری جهت مجوزدار شدن، تعطیل خواهیم کرد.

وی افزود: وظیفه آموزشگاه ها تربیت نوجوان و جوان در شاخه های تخصصی است و صلاحیت تدریس بسیار مهم است و مربیان باید حتما کارت صلاحیت تدریس داشته باشند.

ایشان گفت: جلساتی را با دیگر دستگاه ها از جمله فنی و حرفه ای، اماکن و خانه اصناف در جهت رفع مشکلات و موازی کاری خواهیم گرفت و همچنین نسبت به اشل قیمت های آموزشگاه ها با توجه به شرایط اقلیمی و سختی کار در استان که هزینه آب و برق و دیگر هزینه های جاری آن کمتر از هزینه تهران نیست  سعی خواهیم کرد نسبت به تغییر قیمت ها با مرکز مکاتبه کنیم.

شایان ذکر است: در این نشست اعلام شد آموزشگاه های هنری باید گزارش سه ماهه خود را اعلام و در صورت عدم ارائه گزارش ممکن است مجوز آن تعلیق و در نهایت ملغی شود و همچنین کارت صلاحیت تدریس برای مربیان الزامی است و در بحث آموزش همه باید تابع قوانین و مقررات باشیم و آموزشگاه های غیر مجاز ملزم به رعایت قانون هستند در غیر اینصورت منجر به تعطیلی آنها می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *