برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در هرمزگان

برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در هرمزگان

اخشابی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در استان هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش شرجی،  «جواد اخشابی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در مرحله استانی در هرمزگان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده جهت مرحله کشوری معرفی می شوند.

وی اذعان داشت: این جشنواره در بخش هنر‌های تجسمی، عکس، نقاشی،طراحی پوستر و بیلبورد و هنرهای نمایشی مانند تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی،متن نمایشی و بخش فیلم در قالب های انیمیشن، داستانی کوتاه، مستند کوتاه، نماهنگ برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: متقاضیان می توانند در بخش موسیقی و سرود آثار خود را به صورت موسیقی کلامی، بی کلام و سرود ارسال کنند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه در بخش رادیویی نیز امکان شرکت در بخش های پادکست و نمایش های رادیویی نیز وجود دارد، گفت: بخش ویژه دانش آموزی ؛ تئاتر صحنه‌ای، سرود، نقاشی، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه ای امکان شرکت وجود دارد.

وی در پایان افزود: مهلت ثبت آثار تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۰ است و اختتامیه این جشنواره در مرحله استانی در مرداد و در مرحله ملی در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید