• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • “نشست معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولان کانون های تبلیغاتی هرمزگان”

“نشست معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولان کانون های تبلیغاتی هرمزگان”

مدیر مسئولان کانون های تبلیغاتی هرمزگان در نشست صمیمانه با دکتر مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گفتگو پرداختند.

به گزارش شرجی، این نشست با حضور مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، همکاران ستادی و مدیر مسئولان کانون های تبلیغاتی هرمزگان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

مهدی پور گفت: تعاونی مسکن هنرمندان در قالب نهضت ملی مسکن تشکیل شده است که در مرحله اول اصحاب فرهنگی و هنری در حال فعالیت در بندرعباس می توانند در آن ثبت نام کنند.

او ضمن اعلام آمادگی برای کمک به زیرساخت های کانون های تبلیغات، گفت: به دنبال دادن تسهیلات جهت خرید دستگاه های دیجیتال چاپ با بازپرداخت های بلند مدت هستیم.

وی ضمن اشاره به این که اهمیت تبلیغات و مخاطبان تبلیغات است که طیف وسیع آن را دارای اهمیت می کند، بیان کرد: تبلیغات، فوق العاده در نظام تصمیم گیری و جامع پذیری رفتار مردم، تأثیرگذار است چرا که پیام آن برای کل مردم است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: رتبه بندی کانون های تبلیغات در دستور کار است تا نظام رتبه بندی را به سرعت انجام دهیم. سامانه جامع کانون های تبلیغات جهت تهیل در امور صدور مجوز  . نظام نامه قیمت گذاری برای تمامی کانون های تبلیغات کشور، در دستور کار است که به زودی اجرایی خواهد شد.

او تاکید نمود که فرهنگ و ارشاد یک نهاد تنظیم گر است نه نهاد تعهدی گر. فهنگ و ارشاد تسهیلگر روابط بین بخش خصوصی و سایر دستگاه هاست.

مهدی پور در خاتمه از تشکیل جلسه سه جانبه فرهنگ و ارشاد، شهرداری ها و کانون های تبلیغاتی جهت رفع مشکلات کانون ها خبر داد.

گفتنی است : یکشنبه ۱۰ اردبهشت ماه جشن بزرگی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، با حضور چهره های ملی در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید