• صفحه خانگی
  • >
  • خبرهای ویژه
  • >
  • “برگزاری نشست معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران مسئول رسانه های هرمزگان”

“برگزاری نشست معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران مسئول رسانه های هرمزگان”

مدیران مسئول مطبوعات و رسانه های هرمزگان طی نشستی با دکتر مهدی پور، معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان دغدغه های رسانه ای خود پرداختند.
به گزارش شرجی، این نشست با حضور مهدی پور معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، همکاران ستادی و مدیران مسئول مطبوعات و رسانه های هرمزگان در سالن رودکی اداره کل برگزار شد.

معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان نمود: مطابق با ماده ۲ قانون مطبوعات، علاوه بر اطلاع رسانی دفاع از قانون اساسی و تحکیم شعار نه شرقی و نه غربی از وظایف رسانه هاست. در بخشنامه معاون اول مطبوعات ذکر شده است که آگهی دولتی خارج از وزارت خانه (آگهی ثبتی- آگهی دولتی،…) نباید توزیع شود و آگهی های صنایع به خود استان ها واگذار شود.

دکتر مهدی پور به همکاری اصحاب رسانه برای برخورد با فیک نیوزها اشاره کرد و در خصوص رسانه های بیگانه گفت: بخش اعظم مطالب منعکس شده در رسانه های بیگانه بازنشر مطالبی است که در رسانه های داخلی تولید شده است. القائات رسانه های بیرونی برای تضعیف اعتماد به نفس رسانه های داخلی است.

گفتنی است : یکشنبه ۱۰ اردبهشت ماه جشن بزرگی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، با حضور چهره های ملی در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *