برگزاری جلسه هم اندیشی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی

به گزارش شرجی، این جلسه با حضور دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزارشد.

کامرانی بیان نمود: توجه به فرهنگ دینی برای کشور همواره خیر و برکت را به همراه داشته است و رویدادهای هنری با مضامین ارزشی و دینی با فرهنگ ایرانی و اسلامی گره خورده است که همین امر فضای وسیعی در اختیار هنرمند و مخاطب قرار داده است.

وی ضمن اشاره به برنامه های این جشنواره عنوان کرد: در اینگونه برنامه ها هزینه ای صورت نمی گیرد بلکه یک سرمایه گزاری است و همه باید در نهادینه کردن اینگونه فرهنگ ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

ایشان ادامه داد: دستگاه ها باید درک فرهنگی خود را بالا ببرند و اهمیت موضوع را بیشتر حس کنند بویژه برنامه های فرهنگی و هنری که برای کودکان در نظر گرفته شده است، زیرا این نوع برنامه ها حساسیت خاص خود را دارد.

در ادامه اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با ارائه گزارش از برگزاری دوره های قبل جشنواره بیان داشت: ۱۱ دوره این جشنواره در استان هرمزگان برگزار شده است که یکی از برکات این جشنواره تشکیل گروه های نمایش عروسکی در استان هرمزگان بوده است.

جهانگیری گفت: برگزاری این جشنواره حال و هوای استان را امام رضایی کرده و باعث افتخار است که ما خادمین امام رضا (ع) هستیم و حرکت در این مسیر توفیقی است که خداوند به ما عنایت کرده است.

شایان ذکر است: در پایان این جلسه اعضای حاضر به بیان نکته نظرات خود پیرامون برگزاری جشنواره پرداخته و در خصوص همکاری با این رویداد اعلام آمادگی نمودند.

گفتنی است: سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ۷ الی ۱۰ اسفند ماه در سالن پلاتو آفتاب، فرهنگسرای طوبی و تالار شهید آوینی برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *