برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بصورت مجازی در استان هرمزگان برگزار می شود.

به پایگاه خبری شرجی، رضا کمالی زرکانی در این باره اظهارداشت: برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت یکی از برنامه‌های سالیانه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که هر ساله به صورت حضوری برگزار می‌شود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به این نتیجه رسیده است که این آزمون را به‌صورت اینترنتی برگزار کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه  افزود : نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته های حفظ قرآن کریم«سوره بقره، جزهای اول، پنجم، دهم، پانزدهم، بیستم، بیست و پنجم، حفظ کل قرآن و جز ۳۰» ترجمه و مفاهیم قرآن کریم« در ۲ رشته‌ حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه(نامه امام علی ع به امام حسن ع) حفظ و مفاهیم دعای ۲۰ صحیفه سجادیه(دعای مکارم الاخلاق)» برگزار می شود.

وی زمان ثبت نام آزمون را ۱۰ تا ۳۰ دی ماه از طریق سایت دانست و گفت: علاقمندان می تواند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت  www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام در رشته های یاد شده اقدام نمایند.
کمالی زرکانی با بیان اینکه آزمون در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود، افزود: برگزاری آزمون همراه با اعطای گواهینامه و اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه می باشد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید