اکران فیلم های سینما ستاره شهر با اجرای پروتکل های بهداشتی

فیلم های «بی حسی موضعی» و «آبادان ۱۱۶۰» بر روی پرده سینما شهر اکران شده است و از پنج‌شنبه سوم مهرماه فیلم کمدی «آقای سانسور» جایگزین فیلم «بی حسی موضعی» خواهد شد.

احمد اسفند نیا در گفت و گو با شرجی گفت : ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در روز ملی سینما بتوانیم سینما را بازگشایی کنیم، به همین منظور از روز جمعه ۲۱ شهریورماه هم‌زمان با روز ملی سینما سینمای ستاره شهر بازگشایی شد.

برای باز کردن سینما اولویت ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و ما تلاش کردیم بیش از توصیه‌های وزارت بهداشت پروتکل‌ها رو رعایت کنیم تا شهروندان با خیالی آسوده در سالن سینما حاضر شوند.

موارد بهداشتی‌ای که ما در سینما ستاره شهر اجرایی کرده‌ایم، ایجاد قسمتی برای ضدعفونی کردن کفش‌ها پیش از ورود تماشاگران به سالن، تب سنجی و استفاده از دستگاه پاشش خودکار برای ضدعفونی کردن دست‌ها است.

همچنین مدیر سینما ستاره شهر افزود : در حال حاضر بین هر دو سانس کل سالن ضدعفونی می‌شود و چینش صندلی‌ها به صورت یک در میان است ولی برای خانواده‌ها و زوجین  صندلی‌های در کنار هم در نظر گرفته شده است و مورد بسیار از مهم از اجرای پروتکل‌های بهداشتی مجهز بودن سینما ستاره شهر به دستگاه تهویه هوا است.

خدا را شاکریم که استقبال شهروندان از سینما پس از ماه‌ها تعطیلی خوب بوده است، به‌طوری‌ که شادی و احساس رضایت مخاطبان از بازگشایی سینما از کلام و چهره آنان به وضوح مشخص است.

از هفته گذشته تنها فیلم «بی حسی موضعی»  بر روی پرده سینما اکران شده بود و از ۲۶ شهریور فیلم «آبادان ۱۱۶۰» به سانس ها اضافه شد و از پنج‌شنبه سوم مهرماه نیز فیلم کمدی «آقای سانسور» جایگزین فیلم بی حسی موضعی در سینما ستاره شهر خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *