کلنگ زنی یازده پلاتو و نگارخانه در سراسر هرمزگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از کلنگ زنی یازده پلاتو و نگارخانه به مناسبت هفته دولت در سراسر استان هرمزگان و افتتاح سینمای شهر حاجی آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد : در سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان هرمزگان از سوی فریدون همتی استاندار هرمزگان ساخت یک پلاتو و یک نگارخانه در هر شهرستان به تصویب رسید.

وی افزود : پیگیری های لازم در این خصوص انجام گرفت و زمین مورد نیاز از سوی شهرداری ها اختصاص یافت و در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : این یازده پلاتو و نگارخانه در شهرستان های پارسیان ، بندرکنگ ، بندرخمیر ، بستک ، هرمز ، حاجی آباد ، میناب ، سیریک ، جاسک و بشاگرد ساخته می شود و از این طریق بخش قابل توجهی از زیرساخت های فرهنگی و هنری استان تامین خواهد شد.

کمالی زرکانی در ادامه اظهار داشت : سینمای شهرستان حاجی آباد نیز با ظرفیت بیش از ۳۰۰ صندلی در هفته دولت با حضور مقامات بلندپایه استان افتتاح می شود.

وی یادآور شد : این سینما در مجتمع فرهنگی – هنری شهید حسن زاده قرار دارد و با مشارکت بخش خصوصی و همکاری سازمان سینمایی کشور به بهره برداری می رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید