برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانا در بندرلنگه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، حسین محسنی گفت: این جشنواره در حالی در گستره استانی برگزار شد که سه دوره قبل آن در گستره غرب استان برگزار شده بود.

وی بیان کرد :در این مراسم حدود ١٠٠ اثر به جشنواره ارسال شد که ٢٨ اثر به بخش رقابتی از شهرستان های بندرعباس ، میناب ، رودان ، سیریک ، حاجی آباد ، بستک ، جزیره هرمز ، بندرکنگ و بندرلنگه راه پیدا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه عنوان کرد : ارزیابی آثار توسط داوران متشکل از سرکار خانم لیلی افشار ، محمدطیب وجدانی ، بهرنگ عباسپور و معین غلامحسینی در سه بخش آواز ، تک نوازی و گروه نوازی صورت گرفت.
وی به آرای هیات داوران اشاره کرد و افزود : در بخش آواز هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را حائز رتبه ندانستند و
در بخش تک نوازی پاپ ، هیات داوران هیچ کدام را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و بسام ناظمی را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهداء شد.

محسنی در ادامه گفت : در بخش تک نوازی کلاسیک هیات داوران هیچ از شرکت کنندگاه را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و مانا سیمراخ را حائز رتبه برتر دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی به وی اهدا شد.
وی عنوان کرد : در بخش گروه نوازی کلاسیک ایرانی هیات داوران هیچ کدام از گروه ها را حائز رتبه سوم و دوم ندانستند و گروه نغمه نوبان از بندرعباس حائز رتبه اول دانسته که لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه در پایان اظهار کرد : در بخش گروه نوازی فولکولر هیات داوران هیچ یک از گروه ها را حائز رتبه سوم ندانستند و گروه موسیقی زاروگه از جزیره هرمز حائز رتبه دوم دانسته و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی اهدا گردید و همچنین گروه موسیقی صدف از شهرستان میناب حائز رتبه اول گردید و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و هدایای نقدی به آنها اهدا شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *