جشنواره موسیقی گوگانا در بندرلنگه برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسه هم اندیشی چهارمین جشنواره استانی موسیقی گوگانو با حضور اعضای شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش شرجی ، حسین محسنی بیان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه تصمیم دارد تا در مسیر کمک به ارتقاء سطح فعالیت های هنری علاقمندان به هنر ارزنده نوازندگی و خوانندگی با برگزاری جشنواره هنری در چارچوب رقابت سالم شرکت کنندگان توانایی موسیقیایی آنان را توسط هیات داوران متشکل از پنج نفر از اهالی مجرب موسیقی مورد بررسی و سنجش قرار داده و پیشنهادات مثبت و موثر در جهت پیشرفت آنان را در جریان اجرای جشنواره ارائه و مطرح نماید. این جلسه که به منظور هماهنگی در خصوص باشکوه برگزار نمودن این جشنواره برگزار گردید.

وی افزود : مواردی از نحوه برگزاری این رویداد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای شهر بندرلنگه و تعدادی از هنرمندان موسیقی مطرح و مقرر شد بخشی از هزینه های جشنواره توسط شورا و شهرداری بندرلنگه پرداخت شود.

در پایان محسنی ادامه داد: این جشنواره از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها فرصت دارند تا اول مرداد ماه گروه های موسیقی خود را به دبیرخانه جشنواره در بندرلنگه معرفی کنند.

 

منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید