• صفحه خانگی
  • >
  • گزارش تصویری
  • >
  • به پاس تقدیر از سال ها تلاش فرزانه فرخی نژاد، مراسم ترانه خوانی تنها فقط باسایه خو برگزار شد

به پاس تقدیر از سال ها تلاش فرزانه فرخی نژاد، مراسم ترانه خوانی تنها فقط باسایه خو برگزار شد

به پاس تقدیر از سال ها تلاش “فرزانه فرخی نژاد”؛ مراسم ترانه خوانی “تنها فقط باسایه خو” برگزار شد

مراسم ترانه خوانی “تنها فقط باسایه خو” به پاس تقدیر از سال ها تلاش “فرزانه فرخی نژاد” با حضور جمعی از شاعران و ترانه سرایان هرمزگان در پلاتو آفتاب بندر عباس برگزار شد.

به گزارش شرجی، این برنامه عصر گذشته(۱۹ خرداد) با همکاری انجمن شعر و ترانه استان هرمزگان و گروه مجازی کرگین ترانه و موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس سال ها تلاش بانو “فرزانه فرخی نژاد” برگزار شد.

این برنامه که با حضور رضا کمالی زرکانی، دکتر نوروزی، موسی بندری، دکتر دهقانی و با ایده سامان سایبانی و سارا سلماسی و بلقیس بهزادی برگزار شد، اجرای برنامه بر عهده اطهر قوامی بود و تعدادی از ترانه سرایان به نام هرمزگان همچون آقایان دهقانی، پویان و عامری ومیلاد روشن و خانم ها سلماسی، نساجی و شاکری ترانه خوانی کردند.

اجرای موسیقی توسط هومن حسینی پور، ترانه خوانی مجید ذاکری و سخنرانی رضا کمالی زرکانی(مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان) و سامان سایبانی(مسئول انجمن ترانه استان هرمزگان) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین ترانه خوانی “فرزانه فرخی نژاد” و تقدیر از این بانوی هنرمند به پاس سال ها خدمات ارزنده اش بخش پایانی را در برگرفت.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *