• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • استاندار هرمزگان: تا ۶ ماه دیگر باید پروژه ساخت مسکن خالو قنبر به اتمام برسد

استاندار هرمزگان: تا ۶ ماه دیگر باید پروژه ساخت مسکن خالو قنبر به اتمام برسد

با پیگیری‌های پایگاه خبری شرجی و رضا صادقی هنرمند مطرح موسیقی هرمزگان، استاندار هرمزگان دستور اتمام پروژه ساخت مسکن استاد قنبر راستگو تا ۶ ماه آینده را صادر کرد.

به گزارش شرجی، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با شرجی بیان کرد: استاندار هرمزگان از محل کمک‌های خیرین، اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تسهیلات بلاعوض دستور به اتمام رساندن پروژه ساخت مسکن خالو قنبر ظرف مدت ۶ ماه را صادر کرد.
فاطمه رکن‌الدینی افزود: پیش از این بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعطای زمین شرایط ساخت مسکن برای وی را نیز فراهم آورده است.
در روزهای گذشته ویدئویی از زندگی استاد قنبر راستگو، نوازنده برجسته هرمزگانی موسیقی کشور از وضعیت نامناسب خانه‌اش در شهرستان میناب و صحبت‌هایش مبنی بر سختی گذراندن امورات زندگی‌اش در فضای مجازی منتشر شد که حواشی‌ای را به همراه داشت.
در این خصوص رضا صادقی هنرمند مطرح موسیقی کشور در حمایت از خالو قنبر با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرامش پیگیری جدی وضعیت این هنرمند پیشکسوت موسیقی هرمزگان را خواستار شد.
پیش از این نیز مسئولان استان هرمزگان با انجام اقداماتی در این راستا و ارائه وعده‌های پیگیر وضعیت ساخت مسکن برای این هنرمند شده بودند که تا کنون وی رغبتی برای دریافت تسهیلات برای انجام ساخت مسکن از خود نشان نداده است.
استاد قنبر راستگو ملقب به خالو قنبر ۷۶ ساله و متولد ۱۳۲۴ در شهرستان میناب است. وی تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مانند سایر کارکنان حقوق و مزایا دریافت می کند و از برجسته‌ترین نوازندگان موسیقی جنوب ایران است. وی که نامش در فهرست میراث معنوی کشور ثبت‌شده بارها در داخل و خارج کشور به روی صحنه رفته و عنوان و افتخار کسب کرده که از آن جمله می‌توان به مقام اول جشنواره موسیقی فجر و یا اجرای برنامه در فستیوالی به نام ۲۰۴۰ در کشور اتریش که پایتخت موسیقی جهان است اشاره کرد.

خالو قنبر در ویدئویی منتشر شده در صفحه اینستاگرام مجتبی تابدار از وضعیت نامناسب منزلش در میناب، چشم به یاری مسئولین دوخته بود

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید