• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • گروه داماهی پس از انتشار دومین آلبومش به نام “در من برو شکار”، نخستین کنسرت خود را در بندرعباس اجرا کرد.

گروه داماهی پس از انتشار دومین آلبومش به نام “در من برو شکار”، نخستین کنسرت خود را در بندرعباس اجرا کرد.

به گزارش شرجی، شب گذشته(۲۳ خرداد) تالار شهید آوینی بندرعباس در دو سانس شاهد یکی از شلوغ ترین شب های خود جایی که برخی علاقه مندان به دلیل اتمام بلیط قادر به حضور در سالن نشدند.
گروه داماهی که در هفته جاری دومین آلبوم خود به نام “در من برو شکار” را پس از چهار سال منتشر و قرار است امروز مراسم رونمایی از آن را در تهران برگزار کند، این بار همچون دفعات گذشته توانست شب خاطره انگیزی را برای مخاطبینش رقم بزند.
در این کنسرت قطعات سوپر استار من، بارون اسیدی، بی امان، جنکو، چاه تنهایی، دیوانه، محله خاموشان، بدرد می خوری، بارون بارکو، چپلنگ، نیاز، درد بی دردی، در من برو شکار، مردن مردانه و لنج و بیوه اجرا که اکثر ترانه ها با همراهی حضار همراه شد.
حضور خانواده زنده یاد ابراهیم منصفی و ناصر عبداللهی از دیگر نکات جالب این کنسرت بود که رضا کولغانی، خواننده گروه داماهی این دو هنرمند را از اسطوره های ماندگار موسیقی کشور دانست و عنوان کرد: بنده هر چه دارم از ابراهیم منصفی و ترانه هایی است که از وی به یادگار مانده است.
گروه داماهی را در این اجرا حمزه یگانه(کیبورد)، هومن نامداری(ساکسیفون)، ابراهیم علوی(گیتار کلاسیک و عود)، محمد جواد قریشی(پرکاشن)، احمد عباس نیا(درامز)، رضا کولغانی(خواننده)، مجید سالاری(خواننده مهمان)، مجید نصیری(نوازنده مهمان) و دارا دارایی(سرپرست گروه و گیتار باس) تشکیل می دادند.

برای مشاهده گزارش تصویری و یا ویدیویی از کنسرت کلیک کنید

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *