• صفحه خانگی
  • >
  • تئاتر
  • >
  • «راهیابی نمایش قبل از شروع حرف بزن به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر»

«راهیابی نمایش قبل از شروع حرف بزن به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر»

«راهیابی نمایش قبل از شروع حرف بزن به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر»

به گزارش شرجی ؛ ۱۶ اثر به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر راه یافت
دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر گفت:هشت اثر در بخش صحنه و هشت اثر به بخش خیابانی این جشنواره راه یافتند.

رضا مردانی شنبه اظهار داشت:بر اساس اعلام هیئت انتخاب بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر در بخش صحنه‌ای نمایش آلاء به نویسندگی وکارگردانی محمدکاظم تبار از تهران، نمایش در انتهای شب به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد محمدی از اراک ، نمایش قبل از شروع حرف بزن به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری از رودان از هرمزگان، نمایش همه چیزدرباره فروید و دایه فانوس به نویسندگی و کارگردانی محمدسعید فرازمند و آرش منصوری از کرمانشاه به جشنواره راه یافتند.

وی افزود:همچنین نمایش بادسرخ وزیدن گرفت به نویسندگی مهدی آشوغ و به کارگردانی نرگس نوری از رامهرمز، نمایش فصلی برای شکستن استخوانها به نویسندگی آمنه پورحسینی و پژمان مهراب‌پور و به کارگردانی پژمان مهراب‌پور از خرمشهر، نمایش همه برادران من به نویسندگی رضا گشتاسب و به کارگردانی راضیه فصیح از گچساران و نمایش بهشت حکیم‌الله به نویسندگی خسرو امیری به کارگردانی ویدا موسوی از اصفهان در بخش صحنه حضور خواهند یافت.

مردانی گفت:در بخش خیابانی نیز نمایش‌های یادآوری به نویسندگی کوروش نیک‌پیام و به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان، نمایش عاشق‌کشی به نویسندگی مژده مرادی و کارگردانی بهزاد اسکندری از کرمانشاه، نمایش احترام به نویسندگی و کارگردانی محمدقدیمی از ایلام، نمایش ۶۵۹۹ به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهیمی از تهران از سوی هیئت انتخاب جشنواره معرفی شدند.

وی افزود: نمایش توپراق به نویسندگی و کارگردانی محمد یوسفی‌زاده از مرند آذربایجان شرقی، نمایش زندگی با طعم باروت به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران، نمایش گم شدن برای حقیقت به نویسندگی محمدرضا جعفری‌لفوت و کارگردانی میلاد حسن‌زاده از آستانه اشرفیه گیلان در جشنواره حضور خواهند یافت ضمن اینکه نمایش گزارش یک کیف به نویسندگی و کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر به صورت مشروط در جشنواره حضور می‌یابد.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهرگفت:هیئت انتخاب آثار بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاترفتح خرمشهر را حسین ذوالفقاری، عادل کروشاوی‌زاده و مهدی درویش برعهده داشتند.

۱۳۹ اثر به یست و چهارمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر ارسال شده بود.

بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر از ۳۰ اردیبهشت لغایت سوم خرداد ۱۴۰۱ در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

پیش از این قرار بود این جشنواره اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع اُمیکرون برگزاری آن به امسال موکول شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *