نمایش “سیندرلا” در بندرعباس به روی صحنه رفت

نمایش سیندرلا به نویسندگی و کارگردانی ساینا امیری از ۲۰ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس به روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، نمایش «سیندرلا»، برداشتی از اثر «والت دیزنی» گروه نمایش ققنوس است.

کارگردان نمایش سیندرلا با بیان اینکه این نمایش به نفع هم‌وطنان سیل‌زده در تالار شهید آوینی به روی صحنه رفت، افزود:  با توجه به حوادث پیش‌آمده  تصمیم گرفتیم که کلیه درآمد حاصل از این اجرا به هم‌وطنان آسیب‌دیده در سیل خوزستان اختصاص یابد.

ساینا امیری  با اشاره به استفاده از عناصر بومی در این نمایش گفت: در این نمایش سعی داشته‌ایم تا به‌وسیله‌ی ابزار کارآمدی به نام هنر در اشاعه فرهنگ بومی بکوشیم.

کارگردان نمایش سیندرلا  خاطرنشان کرد: این نمایش برای نخستین بار در   آذرماه سال گذشته در تالار شهید آوینی بندرعباس روی صحنه رفت و با استقبال بی‌نظیر مردمی توانست رکورد دار فروش و تعداد تماشاگر در تئاتر استان هرمزگان شود.

وی اضافه کرد: تیم اجرایی این نمایش که دو سال درگیر تولید این اثر بودند، بعد از حوادث ناگوار سیل که بسیاری از هم‌وطنانمان را دچار آسیب کرد و خسارات جانی و مالی بسیاری را برجای گذاشت با تمامی مردم همدل شدند و برای یاری‌رساندن  تصمیم به اجرای مجدد این نمایش با نیت خیریه در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس کردند که کلیه درآمد حاصل از این اجرا به هم‌وطنان آسیب‌دیده در سیل خوزستان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایسنا،  راضیه ذاکری، فریده سلمانی، سمیه زارعی، ساینا امیری، مرضیه کریمی، لیلا غلامی، عارف رمضانی، سعید حسن زاده، امید رفه، مارال تقی نژاد، زهره ظریفی و امین سالاری  در این اثر نمایشی ایفای نقش کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید