اکران فیلم های نوروز ۱۴۰۱ در سینماهای بندرعباس

شش فیلم سینمایی نوروزی در ژانر‌های مختلف در سینمای ستاره شهر و جنوب  در حال اکران می باشد

به گزارش شرجی ، شش فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، «روز صفر»، «سگ بند»، «گل به خودی»، «مرد بازنده» و «شادروان» به ترتیب  در سینمهاهای ستاره شهر و جنوب به نمایش در آمدند

فیلم‌هایی که با عنوان فیلم‌های نوروزی ۱۴۰۱ معرفی شده اند و در ژانر‌های کمدی، اجتماعی و دفاع مقدس سعی دارند همه سلیقه‌های مردم را پوشش بدهند.

فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد فیلمی عاشقانه است که برهه‌هایی از زندگی شهید مهدی باکری تاز مان شهادت را روایت می‌کند. در این فیلم هادی حجازی فر، ژیلا شاهی و وحید آقاپور بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «روز صفر» محصول سال ۱۳۹۸، در ژانر تریلر و اکشن ساخته شده است. کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را سعید ملکان و نویسندگی آن را به همراهی بهرام توکلی بر عهده داشته‌اند. در فیلم روز صفر امیر جدیدی و ساعد سهیلی محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، تینو صالحی، ناتالی لیندمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی  ساخته شده است ، در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور وغیره ایفای نقش کرده‌اند. خلاصه داستان: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

فیلم گل به خودی به کارگردانی احمد تجری و نویسندگی مشترک تجری و لاله قهرمان در سال ۱۴۰۰ در ژانر کودک ساخته شده است. در این فیلم شقایق فراهانی، نسیم ادبی، علیرضا استادی، ستاره حسینی وغیره به ایفای نقش پرداخته‌اند. خلاصه داستان: با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی می‌شوند.

فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی ساخته شده است. این فیلم مضمونی معمایی و جنایی دارد و جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور از بازیگران اصلی آن هستند.

فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران در ژانر اجتماعی کمدی ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان از سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان نام برد.

پیش‌تر قرار بود دو فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی دایوش مهرجویی و «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی در اکران نوروز حضور داشته باشند؛ اما پروانه نمایش آن‌ها برای اکران در این ایام صادر نشد و دو فیلم سگ بند و گل به خودی جایگزین آن‌ها شدند

برای خرید بلیت فیلم های «موقعیت مهدی»، «روز صفر»، «سگ بند» به سایت www.sbelit.ir  و برای خرید بلیت فیلم های «گل به خودی»، «مرد بازنده» و «شادروان» به سایت www.cinemasetare.ir  مراجعه کنید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *