• صفحه خانگی
  • >
  • سینما
  • >
  • به ادامه ساخت تالار مرکزی بندرعباس خوشبینم/سینما شهرستان حاجی آباد آماده بهره‌برداری است

به ادامه ساخت تالار مرکزی بندرعباس خوشبینم/سینما شهرستان حاجی آباد آماده بهره‌برداری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز ادامه ساخت تالار مرکزی بندرعباس نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با بازنگری مجدد نیز این پروژه به ساختش ادامه دهد و بسیار خوشبینم که این موضوع در سالجاری محقق شود.

رضا کمالی زرکانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: در سالجاری ساخت ۱۰ تا ۱۲ فیلم کوتاه و مستند را مورد حمایت خواهیم داد که در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری هرمزگان و سازمان سینمایی کشور مشارکت خواهند داشت و یکی از این فیلم‌ها به‌صورت مستند حرفه‌ای خواهد بود.

وی با بیان اینکه سینما شهرستان حاجی‌آباد در مرحله فراخوان قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۶۰ میلیون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ۵۰ میلیون تومان از سوی استانداری هرمزگان برای احداث این سینما تخصیص‌یافته و به‌محض آمدن سرمایه‌گذار همه‌چیز تحویل داده خواهد شد و در حال سینما آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت تالار مرکزی بندرعباس اظهار کرد: پروژه تالار مرکزی بندرعباس مطالبه مردم و هنرمندان استان است و بهره‌برداری از این پروژه به‌منظور افزایش سرانه فرهنگی استان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: تا نهاد ریاست جمهوری جهت برطرف شدن مشکل ادامه ساخت پروژه تالار مرکزی بندرعباس پیگیری کرده‌ایم.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز ادامه ساخت نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با بازنگری مجدد نیز این پروژه به ساختش ادامه دهد و بسیار خوشبینم که این موضوع در سالجاری محقق شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید