در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با حضور منتقدان «مکبث زار» نقد و بررسی شد

جلسه نقد و بررسی نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی با حضور رضا آشفته و بهمن زارع‌کهن منتقدان تئاتر روز گذشته جمعه هشتم اردیبهشت در تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش شرجی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، جلسه نقد نمایش «مکبث زار» با حضور رضا آشفته و بهمن زارع‌کهن و پژمان دادخواه و نیز ابراهیم پشت‌کوهی نویسنده و کارگردان این اثر روز جمعه هشتم اردیبهشت در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در این جلسه که عصر روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه با درخواست گروه تولید این اثر نمایشی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، رضا آشفته (پژوهشگر، منتقد و روزنامه‌نگار) با همراهی پژمان دادخواه (مدرس، پژوهشگر و منتقد تئاتر)، بهمن زارع‌کهن (منتقد و پژوهشگر تئاتر)، فریال آذری (منتقد و پژوهشگر تئاتر) و سپیده اسکندرزاده (منتقد و پژوهشگر تئاتر) با حضور ابراهیم پشت‌کوهی نویسنده و کارگردان و گروه بازیگران به نقد و بررسی این اثر نمایشی پرداختند.

کدام هنرمندان از «مکبث زار» دیدن کردند؟

همچنین تعدادی از هنرمندان شناخته‌شده حوزه‌های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون طی روزهای گذشته با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی در تالار اصلی تئاتر شهر نشستند.

کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، افشین هاشمی (نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما)، مهرداد کوروش‌نیا (نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون)، رحیم نوروزی (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) و حسام منظور (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) از جمله هنرمندانی بودند که روز جمعه هشتم اردیبهشت با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «مکبث زار» نشستند.

نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی و بازی شهروز دل‌افکار، گاتا عابدی، محمدهادی عطایی، یاشار نادری، سعید برجعلی، فهیمه موسوی نیارکی، رضا جهانگیری، رضا سلیمی، سحر عبدالملکی و امیر رضایی ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *