راه‌یافتگان جشنواره فیلم و عکس “هرمزگان من” معرفی شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: راه‌یافتگان جشنواره فیلم و عکس “هرمزگان من” معرفی شدند.

رضا برومند با اشاره به اینکه با پایان داوری آثار اولین جشنواره «هرمزگان من»، آثار پذیرفته‌شده در بخش‌های سه‌گانه‌ی این جشنواره مشخص شدند، افزود: در بخش عکس هیئت‌داوران حسام‌الدین انصاریان، روح‌اله بلوچی و منصور وحدانی از بین ۱۴۴۲ عکس ارسال‌شده به این جشنواره، ۱۰۹ اثر از ۵۹ عکاس را برای ارائه‌ در نمایشگاه انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: خوبیارسالاری، شهاب آبروشن و عبداله خداکریمی داوران بخش فیلم مستند نیز از بین ۳۰ فیلم مستند ارسال شده، ۱۳ اثر را انتخاب و در بخش فیلم‌های کوتاه موبایلی نیز ۶ اثر انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه جشنواره فیلم و عکس «هرمزگان من» با هدف مشارکت هنرمندان و علاقه‌مندان به معرفی جاذبه‌های گردشگری، میراث ملموس و ناملموس، صنایع‌دستی و معماری سنتی از سوی این اداره کل برگزار شده، افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند جهت اطلاع از اسامی راه‌یافتگان به سایت جشنواره  hormozganeman.ir مراجعه نمایند.

برومند خاطرنشان کرد: زمان برگزاری جشنواره، نمایشگاه عکس‌ها و زمان‌بندی نمایش فیلم‌ها و معرفی برگزیدگان به‌زودی اعلام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید