برگزاری کارگاه طراحی و نقاشی در فرهنگسرای برکه گرد

کارگاه طراحی و نقاشی استاد حسین احمدی نسب و مهشید عزیزمحسنی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در فرهنگسرای برکه گرد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، کارگاه طراحی و نقاشی استاد حسین احمدی نسب و مهشید عزیزمحسنی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در فرهنگسرای برکه گرد برگزار می‌شود.
استاد حسین احمدی نسب در میناب به دنیا آمده و در همان شهر نقاشی و نمایش را آغاز کرده است و از سال ۵۸ به بعد به فعالیت ادبی و هنری‌اش را در تهران دنبال می‌کند؛ در کنار کارگردانی و نقاشی،‌ داستان‌ها و شعرهایی را در مطبوعات منتشر کرده و با پایه‌گذاری «آتلیه هنر» به تربیت هنرجویان دانشگاه‌ها در زمینه نمایش و نقاشی پرداخته است.
استاد مهشید عزیزمحسنی نیز متولد تهران است و دانش‌آموخته گرافیک است، وی پس از گذراندن هنرستان ازآنجاکه به نقاشی عشق می‌ورزد این هنر را به طور جدی دنبال می‌کند؛ استاد عزیزمحسنی سوابق متعدد آموزش نقاشی دارد و آثارش در گالری‌های مختلف تهران و دیگر شهرستان‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند.
کارگاه طراحی و نقاشی این اساتید هنری در فرهنگسرای برکه گرد بندرعباس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای نام‌نویسی تا ۲۰ خرداد ماه فرصت دارند و جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های ۰۹۱۰۹۲۸۴۱۴۵ و ۰۹۳۸۵۹۹۵۷۶۴ تماس حاصل نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید