کارگاه آموزش خبرنگاری و کنشگر فضای مجازی در میناب برگزار شد

به گزارش شرجی ، مصطفی کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب صبح پنج شنبه در جمع شرکت کنندگان دوره آموزشی خبرنگاری گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری قرارگاه شهید آوینی ،موسسه فرهنگی سور سرنا سهیلی و ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد ، دوره آموزشی خبرنگاری را با حضور اساتید مجرب در چهار موضوع «خبرنویسی»، «گزارش نویسی»، «شیوه نگارش در مطبوعات» و «گفتگو فضای مجازی» بمدت دو روز بصورت صبح و عصر برگزار می‌کند.

مصطفی کریمی بیان کرد: این دوره آموزشی از امروز پنج‌شنبه با موضوع خبرنویسی در سالن امفی تئاتر فرهنگسرای شهید بهشتی آغاز شد که مواردی هم‌چون عناصر خبرنویسی، نحوه انتخاب تیتر، لید خبر، متن خبر، چگونگی افزایش ارزش خبر، سبک‌های خبرنویسی و دیگر موضوعات اصول خبرنویسی توسط بزرگ مهر استاد دوره ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در ادامه «گزارش نویسی» با حضور (استاد قاسمی ) در ۲۷مهر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب این دوره را با هدف ارتقای توانایی‌های اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف این حوزه، آشنایی با جدیدترین تکنیک‌های خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی و پرورش خبرنگاران جوان و نوجوان برنامه‌ریزی و برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان مولفه‌ای اثرگذار نقش غیرقابل انکاری در توسعه و پیشرفت یک جامعه دارند که می‌توانند با مطالبه گری در راستای ارتقای حوزه‌های مختلف یاری‌رسان مجموعه‌ها نیز باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب در ادامه اظهارکرد: این دوره با حضور ۵۰نفر از شهرستان های میناب، سیریک ، بشاکرد و جاسک به میزبانی شهرستان میناب برگزار گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید