• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از دفتر روزنامه صبح ساحل

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از دفتر روزنامه صبح ساحل

اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به همراه محمد میردادی معاون فرهنگی و رسانه از دفتر روزنامه صبح ساحل بازدید کرد.

به گزارش شرجی، جهانگیری در بدو ورود از این دفتر رسانه از بخش های مختلف این روزنامه بازدید و از نزدیک در جریان کار این رسانه قرار گرفت.

اسمعیل جهانگیری گفت: بنده به علت دغدغه های اداری فرصت نیافته بودم که از این رسانه بازدید کنم اما هنگام ورود به این دفتر روزنامه شاهد نظم در تمامی بخش ها و قسمت های این رسانه شدم و اینها همه از ویژگی های یک رسانه حرفه ای است.

وی در خصوص بخش های این رسانه عنوان کرد: بخش های مختلف این روزنامه به صورت مجزا و با نیروهای متخصص و کاربلد در حال فعالیت به صورت دو شیفت صبح و عصر در حال کار می باشند و این برای بنده باعث افتخار است که با شخصیت های آشنا شوم که سه دهه است در یک حوزه فعالیت داشته اند ولی تاکنون برای من ناشناس بوده اند.

ایشان رسانه های را پایه های فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و بیان کرد: در تمامی رویدادها رسانه ها در کنار ما بوده اند و خود را از ما جدا ندانسته اند و به کمک ما آمده اند که جا دارد از تمامی آنها تشکر و قدردانی نمایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رسانه را چشم و گوش مردم دانست و بیان نمود: شما اهالی رسانه باید حرفها و مشکلات مردم را شنیده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانید و تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.

وی در پایان با خبرنگار این رسانه مصاحبه و در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شده در مدت دوسال گزارشی را بیان کرد و همچنین در خصوص رویداد چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس که در اوایل اردیبهشت ماه برگزار شده بود گزارشی مفصل ارائه نمود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید