اجرای نمایش میدانی “برای این خاک” در رودان

انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای نمایش میدانی “برای این خاک” در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش شرجی، پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل در حاشیه این نمایش بیان داشت: نمایش “برای این خاک”، در این نمایش ترکیبی تلاش شده بود تا رشادت های رزمندگان و چند تن از شهدای جنگ تحمیلی نشان داده شود و قصه ی یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را روایت می کرد که به همراه هم‌رزمان خود در نبردی نابرابر به شهادت می رسند و تا لحظه ی آخر از مبارزه دست نمی کشند.

معاون هنری و سینمایی در ادامه گفت: روایت لحظه ی شهادت جمعی از شهدای شهرستان رودان نیز بخشی از این نمایش بزرگ را به خود اختصاص می‌داد.

پیشدار ضمن تشکر از عوامل اجرایی نمایش، اشاره داشت: نمایش “برای این خاک” به طراحی و کارگردانی مصیب داوری را می توان یکی از بزرگترین نمایش های میدانی دفاع مقدس این چند سال اخیر در منطقه قلمداد کرد نمایشی که با یک طراحی، حرکات فرم و فضا سازی مناسب توانست تا پایان مخاطب خود را همراه کند. در این نمایش ۱۵۰ نفر بازیگر و عوامل برای به اجرا در آمدن این کار حضور داشتند .

گفتنی است: این نمایش  که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان، سپاه ناحیه رودان، حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام، شهرداری و شورای اسلامی شهر رودان، به مدت سه شب در  فضای بیرونی امامزاده شاه قطب الدین حیدر شهرستان رودان به صورت میدانی که با استقبال گرم و پرشور تماشاگران مواجه بود، اجرا شد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید