• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • محمد پیشان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک شد.

محمد پیشان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک شد.

آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با حضور اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک و تعدادی از معتمدین و علمای شیعه و سنی شهر سیریک برگزار شد.

به گزارش شرجی، در این آیین اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: همه برنامه های فرهنگی و هنری ما باید برگرفته از آیات قرآن و روایات اهل بیت عصمت و طهارت و ایدئو لوژی اسلامی باشد.

جهانگیری افزود: پیامبر گرامی اسلام با برنامه های فرهنگی کار دعوت به اسلام را آغاز کرد و این نشان از اهمیت و اثرگذاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در همه امور جامعه است.

وی گفت :حاکمیت نظام اسلامی در بر گرفته از حکومت پیامبر (ص)، انبیا و ائمه اطهار (س) است و برنامه های فرهنگی در نظام اسلامی برای موفقیت باید بر مبنای آنها شکل گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه نگه داشتن حرمت ها، تکریم و احترام به علما، مسئولان و معتمدین و بزرگان از اولویت های برنامه های فرهنگی است افزود: مدیر فرهنگی باید با بهره مندی از آموزهای دینی، تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و داشتن روحیه انقلابی و بسیجی برنامه های فرهنگی خود را آغاز کند.

در ادامه فرماندار شهرستان سیریک گفت: در این برهه از زمان که ترفندها و دسیسه های دشمنان برعلیه ارزش های اسلامی به اشکالی مختلفی در حال افزایش است ضرورت داشتن برنامه های جامع و مهم فرهنگی و هنری برای مقابل با حربه های دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

محمدرضا پاکروان افزود: شهرستان سیریک با داشتن موقعیت خاص مذهبی، قومیتی و حتی جغرافیایی و برخورداری از استعدادهای فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره های مهم ملی و منطقه ای در حوزه فرهنگ و هنر از پتانسل بسیار بالایی برخورد است که این مقوله نشان از اصالت و فرهنگ والای قوم و اقوام بلوچ دارد.

گفتنی است: در پایان این آئین از زحمات شمسی ملاحی تقدیر و محمد پیشان بعنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک معرفی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید