اهدای هنر کارت به هنرمندان هرمزگان

مراسم اهدای هنر کارت به هنرمندان هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، رضا کمالی زرکانی در این مراسم گفت : این اقدام با هدف تکریم هنرمندان و حمایت از آن ها در شرایط بیماری کرونا صورت گرفته است و در مرحله اول ۵۰ هنر کارت به هنرمندان هرمزگان اهدا گردید .

وی ضمن تقدیر و تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر افزود: در مرحله اول ۵۰ هنر کارت صادر و اهداء گردید و هرماه نیز به همین میزان صادر و تحویل هنرمندان استان می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به قابلیت های هنر کارت اشاره کرد و اظهار داشت : نسبت به دیگر کارت های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت های اعتباری دارد زیرا علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می شود و همه خدمات بیمه ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می پذیرد.

کمالی زرکانی بیان کرد : در هنر کارت صادر شده ۱۵ میلیون ریال اعتبار وجود دارد که در جهت حمایت از معیشت هنرمندان می باشد و در آینده نیز شارژ خواهد شد.

وی عنوان کرد : ضمیمه هنر کارت یک بروشور وجود دارد که مربوط به سایت پروانه است که این سایت برای عرضه آثار هنرمندان و فروش آن هاست و هنرمندان می توانند از این طریق آثار خود را به فروش برسانند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *