اجرای نظرسنجی پیامکی جشنواره تئاتر هرمزگان

مخاطبان سی و دومین جشنواره استانی تئاتر هرمزگان می‌توانند با ارسال پیامک نمایش برتر از دید خود را انتخاب کنند.

به گزارش شرجی، مدیر مجله آنلاین شرجی بیان کرد: سی و دومین جشنواره استانی تئاتر هرمزگان به همت انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان و با همکاری تلویزیون اینترنتی شرجی به نمایش گذاشته می‌شود.
محمدجواد رسولی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سی و دومین جشنواره تئاتر هرمزگان بدون حضور تماشاگر از ۲۶ تا ۳۰ آبان ماه در دو سانس ۱۰ و ۱۷ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نمایش‌ها را به صورت مجازی از صفحه اختصاصی جشنواره به نشانی www.hrnamayesh.ir و صفحات اینستاگرام TVsharji و honarhaye_namayeshi_hormozgan تماشا کنند.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان و همکاری انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان، تلویزیون اینترنتی شرجی، شرکت ایرانیان فیلم خلیج‌فارس، شرکت سریع سیستم جنوب، شهرداری بندرعباس و عکاسی عسل همراه با ویژه‌برنامه‌های جشنواره برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.
رسولی افزود: در جشنواره سی و دوم ۶ نمایش حضور دارند که مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک نمایش برتر از دیدگاه خود را انتخاب کنند.
مدیر مجله آنلاین شرجی با بیان اینکه هر شماره همراه فقط می‌تواند به یک نمایش رای دهد، ابراز کرد: مخاطبان با انتخاب کد نمایش و پیامک آن به شماره ۱۰۰۰۳۲۳۰۴ می‌توانند نظر خود را ثبت کنند.
کد نمایش‌های حاضر در سی و دومین جشنواره استانی تئاتر هرمزگان را در ادامه مشاهده کنید:
نمایش ” رادیکالینگ “ | کد نمایش: ۱
نمایش ” آهو در مدار آتش “ | کد نمایش: ۲
نمایش ” نام تمام مردگان یحیی است “ | کد نمایش: ۳
نمایش ” پنهان‌خانه‌ای در بادگیر “ | کد نمایش: ۴
نمایش ” خفگی ماهی‌ها در آب شور “ | کد نمایش: ۵
نمایش ” نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد “ | کد نمایش ” ۶

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید