• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • با اجرای کنسرت و طنزپردازی زنده؛ “جشنخونه” به منازل هرمزگانی ها می رود

با اجرای کنسرت و طنزپردازی زنده؛ “جشنخونه” به منازل هرمزگانی ها می رود

با اجرای کنسرت و طنزپردازی زنده؛
“جشنخونه” به منازل هرمزگانی ها می رود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری”جشنخونه” با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خبرداد.

رضا کمالی زرکانی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه این اداره کل در نظر دارد جشنواره فرهنگی هنری “جشنخونه” را با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برگزار کند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره نیز با کمک انجمن موسیقی استان هرمزگان و انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان نیز هنرمندان فعال استان نیز میدان آمده اند، تصریح کرد: تمامی هنرمندان استان هرمزگان با نگاه تزریق روحیه نشاط و شادابی نیز به این عرصه ورود کرده اند.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت کنسرت آنلاین خوانندگان و گروه های موسیقی و اجرای زنده طنزپردازان صورت می گیرد، اضافه کرد: این برنامه به صورت زنده از طریق فضای مجازی و توسط مجله آنلاین فرهنگی هنری شرجی پخش می شود.

وی با بیان اینکه تمامی اجراهای در تالار شهید آوینی و بدون حضور تماشاگر و با رعایت تمامی موراد بهداشتی برگزار می شود، عنوان کرد: این جشنواره از ۱۴ فروردین آغاز و تا ۲۹ فروردین ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۲۰ الی ۲۱ از آدرس www.tv.sharji.me و صفحه اینستاگرام www.instagram.com/tvsharji پخش می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در پایان با تقدیر از استقبال هنرمندان از حضور در این برنامه، از همکاری شهرداری بندرعباس، مخابرات منطقه هرمزگان و شرکت سریع سیستم جنوب در جهت حمایت برگزاری هرچه بهتر این برنامه تشکر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید