• صفحه خانگی
  • >
  • تئاتر
  • >
  • اولین ورکشاپ زمستانه ی کمدیا دل آرته تحت عنوان ” تجسم بدن در بازیگری ” از تاریخ  ۱۹ لغایت ۲۲ اسفند ماه با همکاری انجمن نمایش هرمزگان در محل پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار میشود .

اولین ورکشاپ زمستانه ی کمدیا دل آرته تحت عنوان ” تجسم بدن در بازیگری ” از تاریخ  ۱۹ لغایت ۲۲ اسفند ماه با همکاری انجمن نمایش هرمزگان در محل پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار میشود .

اولین ورکشاپ زمستانه ی کمدیا دل آرته تحت عنوان ” تجسم بدن در بازیگری ” از تاریخ  ۱۹ لغایت ۲۲ اسفند ماه با همکاری انجمن نمایش هرمزگان در محل پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار میشود .

مدرس این دوره ، خانم خدیجه خنفری پور ،کارشناس ادبیات نمایشی و همچنین تنها عضو ایرانی ، از سال ۹۳ به عنوان بازیگر و بازی دهنده با کمپانی بین المللی تاتر هتل کورج هلند به سرپرستی خانم کاترین ون بوردن همکاری دارد .

این کارگاه با محوریت آشنایی با کمدیا دل آرته وتحت عنوان تجسم بدن در بازیگری با استفاده از ماسک در نیمه دوم اسفند ماه با همکاری انجمن نمایش برگزار خواهد شد.

مدرس کارگاه در گفت و گو با شرجی افزود: طی برگزاری ۴ جلسه مفاهیم و مباحث تئوری آشنایی با متد ابداعی گروه هتل کورج و همچنین تمرین های عملی با تاکید بر فرم و ژست های بدنی در استفاده از ماسک به علاقمندان و دانشجویان ارائه می شود.

خنفری پور تصریح کرد: گروه هتل کورج در سال های اخیر با برگزاری تورهای آموزشی و پژوهشی در کشورهای هلند، ایران، آمریکا، کانادا، روسیه، انگلستان، غنا، هند و فلسطین هنرمندانی از این کشورها را به عضویت گرفت که بازیگران منتخب در فستیوال نهایی ۲۰۱۷ تحت عنوان “اتاق با یک منظره” در اروپا به ایفای نقش پرداختند.

خنفری پورهمچنین عضو گروه ماچینا به سرپرستی آقای حسین غلامشاهی ، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تاتر صحنه ای با بازی در نمایش های ” بفشارخراشنگم را ” “غرغشه در فرکانس دوخت ” “سالی که دندان کرم خورده طعم گل می گیرد و … به کارگردانی حسین غلامشاهی درکارنامه خود دارد .

ظرفیت کارگاه محدود و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند .

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام به سایت bsharji.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۰۱۳۰۹۱۳۲ تماس حاصل فرمایند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید