• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • امیدوارم با نگاه مثبت شهردار بندرعباس و تعامل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد حضور انجمن‌های فرهنگی و هنری در این فرهنگسراها باشیم

امیدوارم با نگاه مثبت شهردار بندرعباس و تعامل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد حضور انجمن‌های فرهنگی و هنری در این فرهنگسراها باشیم

شب گذشته(دوم مهرماه) نشست فعالین موسیقی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان بندرعباس برگزار و هنرمندان موسیقی به بیان مشکلات خود پرداختند.

مدیر مجله آنلاین فرهنگی و هنری شرجی در این نشست گفت: شرجی بدون هیچ چشمداشت مالی و تنها با هدف اعتلای فرهنگ و هنر در این زمینه فعالیت کرده تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این حوزه را با کمک خود جامعه موسیقی برطرف کنیم.

محمدجواد رسولی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری بندرعباس طی این سال‌ها توانسته فرهنگسراهای مناسبی در سطح شهر بندرعباس تأسیس کند، اظهار کرد: امیدوارم با نگاه مثبت شهردار بندرعباس و تعامل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد حضور انجمن‌های فرهنگی و هنری در این فرهنگسراها باشیم تا مشکل کمبود فضای فرهنگ و هنری برای فعالیت هنرمندان کاسته شود.

وی در پایان گفت: شرایط موسیقی در هرمزگان با نگاه مثبت مسئولان از نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گرفته تا استاندار خوب و شاهد همدلی و تولید آثار فاخری در موسیقی استان هرمزگان هستیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید