• صفحه خانگی
  • >
  • خبرهای ویژه
  • >
  • رضا کولغانی در گفت و گو با شرجی:اجرا در بندرعباس برای تمامی اعضای گروه داماهی لذت‌بخش است

رضا کولغانی در گفت و گو با شرجی:اجرا در بندرعباس برای تمامی اعضای گروه داماهی لذت‌بخش است

در حالی امشب نخستین کنسرت گروه داماهی پس از انتشار دومین آلبوم این گروه به نام “در من برو شکار” توسط شرکت آوای گامرون و تهیه کنندگی قائم شهمرادی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود که خواندن نظرات اعضای این گروه در خصوص این کنسرت خالی از لطف نیست.

خواننده گروه داماهی در گفت‌وگو با شرجی افزود: همیشه حضور در بندرعباس و اجرا در زادگاهم احساس خوبی به خودم و سایر اعضای گروه می‌دهد.

رضا کولغانی با بیان اینکه با حسن نیت احمد پاداش(رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان) و فراهم کردن شرایط مناسب تصمیم گرفتیم اولین کنسرت بعد از انتشار آلبوم جدید گروه داماهی را در بندرعباس برگزار کنیم، اظهار کرد: اجرای کنسرت در بندرعباس برای تمامی اعضای گروه لذت‌بخش است و همان‌طور که شاهد هستیم دو سانس این اجرا نیز به فروش رفته است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گروه داماهی مردم و طرفدارانش است، اضافه کرد: اگر مردم نباشند و حمایت نکنند زحماتمان برای تولیدات محصولات جدید به هدر می‌رود پس باید قدردان تمامی هوادارانمان باشیم.

کولغانی با بیان اینکه گروه داماهی همواره به دنبال تولیدات موسیقی خوب بوده است، ابراز کرد: همواره مردم بندرعباس در اجراهای زنده برای گروه داماهی سنگ تمام گذاشته و امیدوارم در این کنسرت هم بتوانیم خاطرات خوبی از هم برجای بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه در این اجرا کل آلبوم “در من برو شکار” به همراه یک قطعه از آلبوم سوم گروه داماهی را اجرا خواهیم کرد که تاکنون کسی آن را نشنیده است، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم لحظات خوبی را در کنار مردم شهرم سپری کنم.

همچنین نوازنده گیتار کلاسیک و عود گروه داماهی در گفت‌وگو با خبرنگار شرجی، افزود: همواره اجرای کنسرت در بندرعباس برایم جالب و خاطره‌انگیز بوده و به‌طور حتم این کنسرتم هم می‌تواند لحظات شادی‌آفرینی را رقم بزند.

ابراهیم علوی با بیان اینکه اولین کنسرت آلبوم جدید گروه داماهی را در بندرعباس برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: احساس بسیار خوبی دارم و به فروش رفتن تمامی بلیط های دو سانس همچون همیشه نشان‌دهنده حمایت مردم از گروه داماهی است.

در ادامه سرپرست گروه داماهی و نوازنده گیتار باس در گفت‌وگو با شرجی، افزود: شانس این موضوع را دارم که هم بندرعباسی‌ها به بنده لطف دارند و هم من بندرعباسی‌ها را دوست دارم.

دارا دارایی با بیان اینکه خوشحالم هم در گروه زنده‌یاد ناصر عبداللهی نواخته‌ام هم با رضا صادقی روی صحنه رفته‌ام و امروز با هنرمندان هرمزگانی گروه داماهی را به‌پیش می‌بریم، تصریح کرد: همواره سعی کرده‌ایم تمامی اتفاق‌های تازه و اولین بار در بندرعباس رخ دهد و این بار هم پس از انتشار آلبوم جدید، نخستین اجرای خود را در بندرعباس برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در تیرماه سه یا چهار کنسرت در کشورهای دیگر برگزار کنیم که دو مورد آن فستیوال است، اظهار کرد: پس از برگشت از تور خارجی خود تصمیم داریم در شهرهایی همچون اصفهان، رشت، شیراز و چند شهر دیگر که مخاطبان داماهی حمایت خواهند کرد، به اجرای کنسرت بپردازیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *