تمدید مهلت ارسال آثار موسیقی به دومین دوره جشنواره شرجی / تا پایان ۲۰ خرداد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره موسیقی شرجی تمدید شد.
دبیر اجرایی جشنواره موسیقی شرجی بیان کرد: طی این سال‌ها همواره به دنبال محفلی بودیم که در آن بتوان هنرمندان موسیقی را گرد هم جمع کنیم تا در این مسیر پرپیچ‌وخم همراه با هم این جاده متلاطم و سخت را با یکدیگر در کنار هم هموار کنیم.
محمد ذاکری نژاد تصریح کرد: در همین راستا هسته مرکزی مجله آنلاین فرهنگی و ورزشی شرجی تصمیم گرفت بنا بر رسالت خود پس از برگزاری نخستین جشنواره در سال گذشته که با همت و همراهی جامعه موسیقی استان صورت گرفت، امسال دومین دوره آن را نیز با رفع نقایص دوره نخست اجرا کند.
وی اضافه کرد: هرچند شاید بتوان نقدهای جدی و دقیقی به برگزاری آن گرفت اما در گام نخست باید تمامی خطاها را با دیده منت پذیرفت و به دنبال برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین دوره آن هستیم.
ذاکری نژاد با اشاره به اینکه در این جشنواره‌ با سختی‌های فراوان و دشواری و مصائب پیشرو به امید ارتقای جایگاه موسیقی استان هرمزگان هستیم، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار منتشر شده خود از فروردین تا پایان اسفندماه سال ۹۷ را در این جشنواره شرکت داده و تا پایان ۲۰ خرداد به دبیرخانه جشنوراه ارسال کنند تا به کمک هیئت داوری در دو بخش مردمی و داوری سه اثر برتر سال ۹۷ معرفی شود.
وی اضافه کرد: در این راه پرپیچ‌وخم به‌طور حتم یاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان هرمزگان همراه مان خواهند بود و امیدوارم در این دوره بتوانیم با همکاری انجمن موسیقی استان هرمزگان مراسم باشکوهتری برگزار کنیم.
دبیر اجرایی جشنواره موسیقی شرجی عنوان کرد: امید است در سایه حمایت و پیشنهادها جامعه فرهنگ و هنر استان هرمزگان بتوانیم در دوره‌های بعد جشنواره کم نقص و با جلب حداکثری نظرات مخاطبین را فراهم کنیم.
وی گفت: در پایان از زحمات محمد جواد رسولی، احمد معلم زادگان، امیرحسین طالبی و هادی نارنجی نسب از اعضای هسته مرکزی جشنواره که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تلاش می کنند، تقدیر کرد.
لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند آثار خود را به ایمیل sharji.us@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۱۲۱۱۶۹ تماس بگیرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *