برگزاری نخستین نشست هم اندیشی گسترش فعالیت های شرجی

نخستین جلسه هم اندیشی گسترش فعالیت های مجله آنلاین شرجی با حضور خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران، گزارشگران، تدوینگران، نویسندگان و … برگزار شد.
به گزارش شرجی، مدیر مجله آنلاین شرجی در این نشست با بیان اینکه در طول یازده سال گذشته با سختی های فراوان و تلاش متمادی سعی بر اعتلای فرهنگ و هنر استان هرمزگان داشتیم، تصریح کرد: در طول این سال ها ناملایمت ها، نا مهربانی ها، سختی ها و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم اما هیچگاه نا امید نشدیم.
محد جواد رسولی با اشاره به اینکه در شرجی هیچگاه نگاه مادی به فعالیت هایمان نداشتیم، خاطرنشان کرد: اعتلای نام هرمزگان و ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر مهمترین هدف مدیران مجله آنلاین شرجی بوده و خواهد بود.
وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت ها، همایش ها، جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری در این سال ها نشان از توانمندی تیم شرجی بوده است، اضافه کرد: امیدوارم در سالجاری بتوانیم با اتکا به جوانان استان هرمزگان نشان دهیم می توان کارهای بزرگ را با اتکا به نیروهای جوان و با انگیزه انجام داد.
رسولی با اشاره به اینکه شرجی متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست، اظهار کرد: در شرجی تنها هدفمان کار و تولید برنامه های نو و حمایت از ایده های خلاقانه است که در این راه هیچ چشمداشتی به حمایت های دولتی نداشته ایم.
مدیر مجله آنلاین شرجی با بیان اینکه برای نخستین بار تلویزیون اینترنتی را در استان هرمزگان با سختی های فراوان راه اندازی کردیم و هیچگاه دنبال تعریف و خودنمایی از خود نبوده و نیستیم، عنوان کرد: از سال ۹۸ قصد توسعه فعالیت ها و گسترش برنامه های در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان هرمزگان داریم و بدین منظور طی فراخوانی از علاقه مندان جهت حضور و همکاری در برنامه های مجله آنلاین شرجی دعوت کردیم که نتیجه آن برگزاری این جلسه هم اندیشی بود.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پوشش زنده نخستین جشنواره موسیقی خلیج فارس از تلویزیون اینترنتی شرجی، ادامه داد: قصد داریم فضای کاری جدیدی از مجله آنلاین شرجی در سالجاری به بینندگان و مخاطبین مان ارائه کنیم که در همین خصوص جلساتی با انجمن های مختلفی چون موسیقی و هنرهای نمایشی برگزار کرده که خروجی آن تا پایان سال مشاهده خواهد شد.
رسولی در پایان ضمن تقدیر از حاضرین در این نشست، ابراز کرد: امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم فصل جدیدی از فعالیت های نوین رسانه ای در استان هرمزگان عرضه کنیم زیرا هرمزگان شایسته بهترین هاست و در این راه دست یاری به سوی تمامی علاقه مندان دراز خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، در این نشست حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و بنا شد گروه های مختلف در زمینه های مشترک کاری ایجاد شود.

در ادامه میتوانید عکس های محمد مهدی قدیمی از این نشست را مشاهده نمایید

مشاهده گزارش ویدیوئی از نشست شرجی 
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *