• صفحه خانگی
  • >
  • موسیقی
  • >
  • “برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و ششمین جشنواره عود نوازی”

“برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و ششمین جشنواره عود نوازی”

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و ششمین جشنواره عود نوازی در شهرستان بندرخمیر در روز دوم برگزاری با استقبال پرشور مردم همراه بود.

به گزارش شرجی، انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم عنوان کرد: در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر و ششمین جشنواره عود نوازی فجر که با حضور هنرمندان و گروه های مختلف موسیقی برگزار شد گروه های موسیقی از سراسر شهرستان ها به اجرای برنامه پرداختند.

وی عنوان نمود: امسال با تلاش و پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بندرخمیر توانستیم این جشنواره را در سالن مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان که مدتی قبل به بهره برداری رسیده بود برگزار نماییم.

پیشدار بیان نمود: در دومین روز از برگزاری جشنواره که در ساعت ۱۰ صبح برگزار شد مسابقه عود نوازی و از ساعت ۱۹ گروه موسیقی “گل و آبشار” از شهرستان حاجی آباد و در ساعت ۲۰ گروه موسیقی “گلستان” از شهرستان میناب به اجرای برنامه پرداختند.

گفتنی است: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و ششمین جشنواره عودنوازی همزمان با سراسر کشور از ۲۸ بهمن ماه الی ۲ اسفند ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری بندرخمیر برگزار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *