سینما گران استان باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند

دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : سینما گران باید اختلاف سلیقه را کنار بگذارند و به یک حرف واحد برسند.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ،رضا کمالی زرکانی در نشست مشترک با جمعی از سینماگران استان هرمزگان ضمن تاکید به ظرفیت های فراوان استان در حوزه فیلم و سینما گفت : اعتقاد داریم ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در حوزه فیلم و سینما در اقصی نقاط استان وجود دارد که استفاده مطلوبی از آنها نشده است .

وی به برگزاری جشنواره فیلم در استان اشاره کرد و افزود : بستر و ظرفیت لازم برای برگزاری جشنواره فیلم در استان فراهم نیست و لازم است در قدم نخست زیر ساخت های لازم فراهم شود زیرا با دستورالعمل و روش های چند سال قبل نمی توان برنامه با جشنواره ای را اجرا کرد زیرا نیازها و مطالبات جامعه تغییر کرده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان موفقیت سینماگران را موفقیت اداره کل و جامعه فرهنگ و هنر استان دانست و عنوان کرد : سینماگران استان باید دور یک میز بنشینند و مشورت کنند تا اختلاف سلیقه ها کنار برود.

کمالی زرکانی بر افزایش تولیدات فیلم در استان تاکید کرد و گفت : برای برگزاری جشنواره باید حداقل ٣٠ فیلم تولید شود و فیلم سازان سعی کنند به سوی تولید فیلم های ارزان بروند و بیشتر از خلاقیت و نو آوری در تولید فیلم ها استفاده کنند.

در ادامه این نشست ، سینماگران استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید