مدیران شرجی با رئیس انجمن هنرهای نمایشی دیدار کردند

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با اشاره به همکاری‌های مشترک با مجله آنلاین شرجی جهت برگزاری جشنواره‌های مشترک و تولید برنامه‌های تصویری هفتگی، بیان کرد: با همکاری تیم شرجی به‌طور حتم در سال جاری رویدادهای مهمی همچون جشنواره استانی تئاتر هرمزگان را ه صورت زنده به نمایش درخواهیم آورد.

به گزارش شرجی، حسین کریمی در دیدار با مدیران مجله آنلاین شرجی، با ابراز خشنودی از فعالیت‌های مثمر ثمر شرجی در زمینه‌های فرهنگی و هنری، افزود: همواره رسانه به عنوان بازوی قدرتمند در کنار انجمن هنرهای نمایشی حضور داشته و حضور تیم شرجی با توجه به قابلیت‌های ویژه و قدرت فکر و ایده پردازی بالا به‌طور حتم می‌تواند زمینه‌ساز توسعه انجمن هنرهای نمایشی شود.
وی با بیان اینکه اجراهای عمومی استان هرمزگان در سال گذشته قابل‌توجه بود به‌گونه‌ای که ظرفیت سالن‌های نمایش استان پاسخگوی اجرای گروه‌های نمایشی نیست، تصریح کرد: حضور گروه‌های نمایشی استان در فستیوال‌های خارج از کشور نشان‌دهنده پویایی تئاتر استان است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان ادامه داد: سال گذشته ما شاهد ۷۵ اجرای عمومی در سطح استان بودیم و بعضی از گروه‌ها به دلیل نبودن زمان خالی سالن، موفق به اجرا نشدن که می‌طلبد مسئولین و متولیان ذی‌ربط به مسئله زیرساخت توجه جدی داشته باشند.
وی اضافه کرد: اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوعات مختلف در جهت کمک به مردم و جامعه یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن است که از سال‌های گذشته به این موضوع پرداخته شد و با استقبال مردم و مسئولین همراه بود.

کریمی با بیان اینکه امیدوارم مشکلات زیرساخت‌های تئاتر استان هرمزگان رفع شود، خاطرنشان کرد: تمامی شهرهای ایران دارای تئاتر شهر هستند که به این منظور محل فعلی پلاتو آفتاب شهر بندرعباس جانمایی شده اما برای تحقق آن نیاز به همکاری جهت انتقال کتابخانه به محل دیگری هستیم که امیدوارم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این امر محقق شود.
وی در پایان با اشاره به همکاری‌های مشترک با مجله آنلاین شرجی جهت برگزاری جشنواره‌های مشترک و تولید برنامه‌های تصویری هفتگی، بیان کرد: با همکاری تیم شرجی به‌طور حتم در سال جاری رویدادهای مهمی همچون جشنواره استانی تئاتر هرمزگان را به صورت زنده به نمایش درخواهیم آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید