سیمای خلیج فارس آماده‌ همکاری با انجمن نمایش استان است

نشست مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان با مدیرکل صداسیمای مرکزخلیج فارس درجهت پیشبرد و توسعه تئاتر هرمزگان برگزار شد.

به گزارش شرجی، نشست هئیت مدیره و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس درجهت همکاری و تعامل برای پیشبرد برنامه‌های تئاتر هرمزگان صبح چهارشنبه ۲۰ تیرماه، درمحل سالن جلسات صدا و سیمای مرکزخلیج فارس برگزار شد.

در این نشست ابتدا، حسین کریمی مدیر عامل انجمن نمایش هرمزگان با بیان این مطلب که هر چقدر ارتباط رسانه‌ها با تئاتر بیشتر و محکم‌تر باشد، توسعه هنر نمایش با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد، گفت: بر همین اساس است همراهی صدا و سیما با انجمن تئاتر هرمزگان کمک بسیار مهمی در پیشبرد اهداف هنری دارد. وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت نیروهای متخصص تئاتر استان و تاثیر گذاری هنر ارزشمند نمایش در سطح جامعه، تئاتر استان نیازمند معرفی است.

کریمی ادامه داد: ساخت و تولید برنامه ای تحت عنوان مجله فرهنگ وهنر می‌تواند کمک شایانی در این راستا باشد.

مدیر کل صداسیمای خلیح فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از این نشست در ادامه گفت: از تولید و ساخت ویژه برنامه‌ای با عنوان «مجله فرهنگ وهنرر» حمایت می‌کنیم. محسن رییسی افزود: در راستای تولید یک برنامه تلویزیونی برای معرفی ظرفیت های هنر نمایش در هرمزگان، مجموعه‌ی صدا و سیما آماده است.

وی ادامه داد: در جهت معرفی، تولید برنامه‌های نمایشی در برنامه‌های مختلف سیما همکاری خواهیم کرد.

رییسی درباره‌ی نحوه حمایت از تولید برنامه‌های نمایشی، تصریح کرد: ما تمام قد پشت برنامه‌های انجمن تئاتر استان هستیم و از آن حمایت می‌کنیم. همچنین آمادگی این را داریم که میزبان یک هنرمند یا مسئول انجمن در برنامه‌های «شو بندر» و «گاه گمون» برای تشریح رویدادهای نمایشی استان باشیم.

مدیر کل صداسیمای خلیح فارس در پایان گفت: همچنین آماده پذیرش گروه‌های نمایشی جهت تولید نمایش‌های رادیویی، حمایت از طرح‌ها با موضوع جوانی جمعیت، حمایت از ساخت تله تئاتر و استفاده از حضور نویسندگان در جهت تولیدهای نمایشی هستیم.

 

در پایان هر یک از اعضای انجمن نمایش استان هرمزگان، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص شیوه‌ی همکاری با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بیان کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای پربازدید