• صفحه خانگی
  • >
  • سینما
  • >
  • اکران خصوصی فیلم اقیانوس پشت پنجره در کانون پرورش فکری میناب

اکران خصوصی فیلم اقیانوس پشت پنجره در کانون پرورش فکری میناب

«فیلم اقیانوس پشت پنجره »روز سه شنبه ۲ خردادماه با حضور مدیرکل کانون هرمزگان، کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز میناب اکران خصوصی شد.

به گزارش شرجی،فیلم اقیانوس پشت پنجره از تولیدات کانون برای نخستین بار در کانون پرورش فکری مرکز میناب اکران خصوصی شد.

این اکران با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارگردان،بازیگران و عوامل اجرایی فیلم و جمعی از هنرمندان و علاقمندان آن شهرستان برگزار شد.

پشتکوهی ضمن قدردانی از کارگردان این فیلم از نقش کانون پرورش فکری در رشد و پرورش استعداد بسیاری از هنرمندان مطرح کشور گفت : به جرات می توان گفت ۸۰ درصد از هنرمندان این سرزمین در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشد یافته و استعداد های آنها در کانون کشف و شکوفا شده است .

اکران خصوصی فیلم اقیانوس پشت پنجره در کانون پرورش فکری میناب

وی به بخشی از خاطرات کودکی مجید مجیدی کارگردان مطرح کشور در رابطه عضویت در کانون اشاره کرد و گفت: حضور یک مربی دغدغه مند و هدایت درست کودکان و نوجوانان در فضای فرهنگی هنری کانون به خروج مجید مجیدی ها می انجامد، کانون پرورش فکری میناب از زمان افتتاح مکانی برای رشد کودکان و نوجوانان آن منطقه بوده است.

وی رسالت ویژه همه دستگاه های فرهنگی را توجه به کودک و نوجوان در همه برنامه های فرهنگی دانست و گفت: رسالت کانون در سینما، نمایش و تاتر هنر هشتم بخشی تاثیرگذار در رشد هنری و ارتقای سواد بصری کودکان و نوجوانان است که می تواند با مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی موجب هم افزایی و پیشبرد اهداف متعالی و رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان شود.

وی گفت: تولیدات سینمایی کانون پرورش فکری از نظر محتوا در درجه ای قرار دارد که در خیلی از دانشگاه های مطرح دنیا تدریس شده است و کانون پرورش فکری در تاریخ سینما ایران در یک برهه از زمان پیشگام بوده است و با ۲۰۰۰ جلد کتاب، ۳۰۰ سرگرمی، ۱۵۰ تئاتر نمایشی و ۵۰۰ فیلم سینمایی و پویانمایی در واقع به پرورش کودکان و نوجوانان اهتمام می ورزد.

بابک نبی زاده کارگردان فیلم اقیانوس پشت پنجره ضمن قدردانی از حمایت مدیرکل کانون پرورش فکری در اکران خصوصی فیلم گفت: کانون پرورش فکری مکان مقدسی برای من است زیرا من هم در همین مکان رشد و پرورش یافته ام و فضا و محیط کانون برای من بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی هنری در کانون شهرستان میناب افزود: کانون پرورش فکری در شهرستان میناب بسیار برای رشد و شکوفایی استعداد در زمینه های فرهنگی و هنری تاثیرگزار است و تقویت فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان در فعالیت های کانون صورت می گیرد.

گفتنی است، پشتکوهی از اکران فیلم های مجید مجیدی در هفته های آتی خبر داد.

پس از اکران فیلم درجلسه پرسش و پاسخ  با حضور کارگردان، بازیگران، عوامل اجرایی، علاقمندان و هنرمندان شهرستان میناب این فیلم نقد  شد و از بازیگران بزرگسال و نوجوان بومی و عوامل تهیه فیلم در شهرستان میناب با اهدا لوح قدردانی شد.

اکران خصوصی فیلم اقیانوس پشت پنجره در کانون پرورش فکری میناب

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *