«نشست هم اندیشی چهره های ماندگار هزاره اخیر خلیج فارس»

به گزارش شرجی، این همایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز مهمترین به عنوان متولیان امر برگزاری، با هدف معرفی شاخص ترین چهره های هرمزگانی در علم و فرهنگ دریانوردی، تاریخ نگاری و حکمرانی اجرا خواهد شد.

این همایش در قالب نشست هم اندیشی و پژوهشی در خصوص چهره های ماندگاریست که در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی تاریخی و دریانوردی هرمزگان در گذشته و معاصر قلم زده اند.

لازم به ذکر است که بیشتر محوریت این همایش بر اندیشمندان گذشته چون «سدیدالسلطنه کبابی»، «آقای شیخ کیشی»، «خواجه عطا» و دیگر بزرگان قدیم هرمزگان می باشد.

این مراسم شنبه ۹ اردیبهشت ماه، با حضور ۳۰ خبرنگار در جهت، هرمز پیشگام خلیج فارس طی بازدید آغاز شده و در ساعت ۱۵ با حضور بیش از ۳۰ اندیشمند در حوزه های مختلف اساتید علمی دانشگاه، روزنامه نگار، تاریخ شناس و اصحاب علمی و فرهنگ و هنر در مدت ۳ ساعت در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی جزیره زیبای هرمز برگزار می گردد.

گفتنی است: یکشنبه ۱۰ اردبهشت ماه ساعت ۱۹ جشن بزرگی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری، با حضور چهره های ملی در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *