• صفحه خانگی
  • >
  • خبرهای ویژه
  • >
  • با اجرای گروه موسیقی معبد؛ آئین رونمایی از نمایشنامه “موغلی پنا” و اپلیکیشن شرجی برگزار می شود

با اجرای گروه موسیقی معبد؛ آئین رونمایی از نمایشنامه “موغلی پنا” و اپلیکیشن شرجی برگزار می شود

هم‌زمان با آئین رونمایی از نمایشنامه “موغلی پنا” از  اپلیکیشن مجله آنلاین شرجی نیز رونمایی می‌شود.

به گزارش شرجی، نمایش موغلی پنا یکی از نمایش‌های شاد زنان روستاهای شهرستان رودان است که زنان سرخوش و سر و زبان‌دار و زنده دل در مجالس مهمانی و عروسی و ختنه سوران، دور از چشم مردان اجرا می‌شود.

این نمایشنامه به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری توسط گروه تئاتر آیینه جنوب سال ۱۳۹۶ با حضور بازیگران مطرح تئاتر استان هرمزگان در شهرهای مختلف استان و همچنین در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و چهارمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی ارغون بهبهان به روی صحنه رفته است.

حال قرار است آئین رونمایی از این نمایشنامه شنبه ۱۸ خرداد از ساعت ۲۰ در پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار شود.

همچنین در این مراسم مجله آنلاین شرجی قصد دارد از اپلیکشین شرجی که به نوعی نرم افزاری متفاوت و جامع برای تمامی فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری استان هرمزگان، رونمایی خواهد شد.

مجله آنلاین شرجی با سابقه بیش از ۱۲ سال در انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه موسیقی قصد دارد از این پس با تمرکز بر پوشش تمامی رویدادها، تولید برنامه ها و برگزاری جشنواره ها با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری استان هرمزگان قدیمی در جهت برافراشته شدن نام هرمزگان در سطح کشور بردارد.

همچنین در این مراسم گروه موسیقی معبد به سرپرستی امیر کامیاب به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

این مراسم قرار است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و انجمن هنرهای نمایشی شنبه ۱۸ خرداد از ساعت ۲۰ در میدان صادقیه،  کتابخانه سید احمد خمینی،  پلاتو آفتاب برگزار شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *